KRATZA קרצה חברה לפרסום דיגיטלי לעסקים

פרסום ממומן בגוגל

בניית אתרים | פרסום עסקים | מיתוג עסקי

פרסום בגוגל – פרסום ממומן בגוגל PPC

ברוכים הבאים לפרסום ממומן בגוגל (PPC) רשת האינטרנט הוותיקה בעולם! מנוע החיפוש אשר שינה את פני העולם עם הדירוג הגבוה ביותר לשימוש יומיומי ברחבי העולם כולו. חברת קראצה היא מומחית לפרסום בגוגל לעסקים ועם ניסיון רב בקידום ממומן בגוגל, הישארו עמנו וקראו כיצד פועל התהליך של ממומן בגוגל ומדוע כדאי לקדם את העסק או האתר שלכם בגוגל ממומן. בוא נתחיל!

פרסום בגוגל
פרסום קידום בגוגל, רשת האינטרנט הוותיקה בעולם!  

פרסום ממומן בגוגל - איך זה עובד ?

פרסום בגוגל מתבצע דרך מערכת של גוגל אדס לשעבר גוגל אדוורדס זה הכלי הפרסומי העיקרי של גוגל ודרכו הפרסום בגוגל עובד. גוגל אדס הושקה בשנת 2000 לקהל המפרסמים על מנת לעזור למקדמי האתרים וחברות הפרסום לעשות פרסום בגוגל בדרך יותר קלה. לפרסום בגוגל קימות 2 שיטות תשלום. תשלום לפי קליק (ppc) שהיא הדרך הנפוצה ביותר והאפשרות השניה תשלום לפי אלף הופעות (cpm) . 

פרסום בגוגל יכול לעשות כל אחד וללא מינימום תקציב, גם אם תירצו להשקיע 10 ש”ח ליום גוגל יקבל אותכם בשמחה. המודעות הממומנות מופיעות בראש הדף או בתחתית הדף. בכל פעם שמתבצע חיפוש ברשת החיפוש של גוגל מתבצע מכרז שבו המערכת החכמה של גוגל יודעת איזה מודעה באיזה מקום צריך למקם, בניגוד לפרסום ממומן בפייסבוק, מיקום המודעה שלכם תלויה בהרבה פרמטרים: תקציב, איכות המודעה, דף אליו מופנית המודעה וכדומה.

פרסום ממומן בגוגל

בואו לפרסם את העסק שלכם איתנו!

פרסום בגוגל - רשת החיפוש

פרסום בגוגל ברשת החיפוש דורשת מיומנות מאד גדולה מכיוון שכל אחד מפרסם את העסק שלו ברשת החיפוש של גוגל. עסק שלא מופיע בחיפוש של גוגל זה עסק שלא קיים. פרסום בגוגל עושים כל העסקים ורוב העסקים עובדים עם חברות קידום אתרים שרוצים שהלקוח שלהם תמיד יופיע במקומות הראשונים בחיפוש של גוגל, לכן כל אחד שעושה פרסום ממומן או קידום אורגני (SEO) חייב להיות הכי מדויק שאפשר וזה לא פשוט, לכן על מנת לפרסם בגוגל עדיף לכם לפנות למומחים.

פרסום בגוגל ברשת החיפוש עובדת לפי אופן התשלום של PPC כלומר Pay Per Click שיטה מאד טובה ונוחה. ברגע שהגולש מבצע חיפוש במנוע החיפוש של גוגל המודעה שלנו מופיע הדבר היפה שאנחנו לא משלמים על זה שהמודעה מופיע, אנחנו משלמים רק כאשר הגולש לוחץ על המודעה שלנו.

בפרסום בגוגל ברשת החיפוש אנחנו משלמים לפי קליק על המודעה שלנו לעומת רשת המדיה או הפייסבוק ששם אנחנו משלמים לפי הופעות שזה יתרון מאד גדול .

פרסום ממומן בגוגל - רשת המדיה הענקית

בניגוד לפרסום ממומן בטיק טוק, פרסום ברשת המדיה של גוגל זאת דרך מצוינת לפרסם ברוב אתרי האינטרנט, אתרי חדשות וכל האתרים שאיתם גוגל עובדת בשיתוף פעולה. אילו בדרך כלל אתרים מוכרים שהגולשים אך גולשים בהם והתעבורה בהם גדולה. אם אתם רוצים לראות לזה דוגמה תוכלו לפתוח בדפדפן שלכם כל אתר חדשות שאתם אוהבים לגלוש בו וכאשר תדפדפו כלפי מאטה אתם תוכלו לראות באנר פרסומי כלשהו. אתם שואלים בטח מה זה באנר? אז באנר זו היא פרסומת גרפית מעוצבת ומושכת את העיין של הגולש וכל המטרה שלה זה לגרום לכם ללחוץ עליה.

פרסום בגוגל לעסקים עם חברת קראצה

מהאינפורמציה שהצגנו לכם ניתן להסיק כי כל עסק אשר רוצה להשיג לקוחות יכול במפורש לעשות זאת דרך הפלטפורה של Google! לשם כך חברת חברת KRATZA ערוך להציג בפניכם את מיטב המומחים בתחום הפרסום הממומן והשיווק לעסקים בגוגל.

 לנו בחברת KRATZA חשוב שאתם תיהנו מהביצועים הטובים והמוצלחים ביותר, לקוחותינו גלויים לכל פעולות הפרסום של הקמפיין השיווקי עבור העסק או האתר שלהם. אמינות, שקיפות ומקצועיות אלו הן שלושת התכונות החשובות ביותר בחברתנו בכל הנוגע לפרסום בגוגל לעסקים.

לכן, אם אתם מעוניינים בשיחת התייעצות או בשיחה עם מומחה פרסום ממומן בגוגל – השאירו פרטים או חייגו ונציג חברת KRATZA יצור עימכם קשר בהקדם! בהצלחה!

בואו לבנות את העסק שלכם איתנו!

הדרך להצלחה מתחילה בצעד אחד קטן
אנחנו איתך לאורך כל הדרך

שאלות ותשובות נפוצות פרסום ממומן בגוגל

פרסום בגוגל ממומן היא דרך לקדם את העסק שלכם במנוע החיפוש הכי מבוקש בעולם. פרסום זה מאפשר לכל בעלי העסקים לקדם את העסק שלהם במספר ערוצי פרסום של גוגל במקביל כמו: גוגל ADS ובתוצאות החיפוש.

פרסום בגוגל ממומן עובד לפי המודל PPC,  שדרכו מבצעים קמפיינים שמקדמים את המותג. כל תהליך הקמת הקמפיין מבוסס לפי מחקר מילים שהתבצע וקבע מה מילות המפתח המשתלמות ביותר מבחינת מחיר ורלוונטיות.

בשביל להתחיל לקדם את העסק שלכם בגוגל, עליכם להקים אתר אינטרנט או דף נחיתה. וכאן תפקידנו כבתור חברה לבניית אתרים הוא להקים את האתר הכי יפה ומדויק לעסק שלכם ולקדם אותו בשביל שתהיו ראשונים בגוגל.

המדיות המשפיעות ביותר כיום על פרסום וקידום מכירות ועסקים הם: מנוע החיפוש של גוגל והרשתות החברותיות. עולם זה פתח עבורנו תהליכי קידום ומכירה כפי שלא הכרנו. היום כל אחד יכול לפתוח עסק קטן  לבצע קידום של עסק בעזרת פרופילים ברשתות החברתיות שיקדם את האתר והעסק שלכם או את החנות שלכם.

פרסום בגוגל מכסה עבורכם את החיפוש במנוע החיפוש. אבל הרשתות החברתיות משלימות עוד צד, הן מביאות חשיפה, מנגישות את העסק שלכם לקהל רב, מאפשרות להקים חנויות קטנות דרך הפרופיל האישי ועוד. בשביל שתוכלו להנות מקידום יעיל, עליכם לדעת להפיק את המיטב, וזהו התפקיד שלנו כחברת בנייה וקידום אתרים.

ככל שהאינטרנט המשיך להתפתח כך גם האופציות לפרסום וקידום בגוגל גדלו. אפשר לחלק לשניים את הפרסום בגוגל לשתי קבוצות – קידום ממומן וקידום אורגני. בקידום המומן גוגל מאפשר במספר פלטפורמות לבעלי העסקים לקדם את העסק שלהם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל בכל ערוצי הפרסום שלהם.

קידום אורגני הוא פרסום טבעי בגוגל, ללא כסף שגם לו יש סט חוקים לקידום. אמנם סוג פרסום זה לא עולה כסף, אך מצריך הכירות עם החוקים, עבודה מרובה וסבלנות עד שהתוצאות מגיעות. קידום זה מצריך מבעלי העסקים לכתוב תוכן איכותי ובעל ערך מוסף עבור הלקוחות. לנו יש את כל החבילה עם מספר שנים לא מבוטל של ניסיון בתחום.

גוגל ASD הינה המערכת שבעזרתה מתבצעים כל התהליכים הפרסומיים במערכות  הפרסום בגוגל (כמו: הקמה או מחיקה של קמפיין). המודעה יכולה להופיע כמודעת טקסט קצרה או באנר אשר יכולים להופיע במנוע החיפוש, ברשת המידה, GDN של גוגל, יוטיוב ועוד. המודעות אינן מופיעות בסדר רנדומלי, אלא רק כאשר הגולש מכניס את ביטוי החיפוש.

ככל שתשקיעו יותר כסף בתקציב היומי של הקמפיין והמודעות שלכם יהיו איכותיות, כך תשלמו פחות לגוגל והעסק שלכם ימוקם גבוה. לצורך כך עליכם לייצר מודעות איכותיות הכוללות טקסט עם מסר מרגש וערך מוסף, תמונה שתעורר רגש, תהיה זכירה ושתמשוך תשומת לב. אם יש לכם את כל הידע הזה ואתם יכולים לבצע זאת לבד, מה טוב, אבל תמיד כדאי לכם לשכור חברת בנייה וקידום אתרים שתעשה זאת עבורכם, ובשביל זה אנחנו כאן.

פרסום בגוגל התפתח מאוד והפך למקצוע בפני עצמו. לגוגל יש לא מעט מערכות המפעילות את כל תהליך הקמפיין והיא נקראת גוגל ADS. שמה תוכלו בעצם יוצרים את הקמפיין  לפי הבריף שהוכן ע”י צוות השיווק. כיום עובדים במודל PPC, וניתן למדוד כל מה שרוצים על מנת למנות הצלחה לקמפיין. הקידום המומן מצריך כסף ותקציבי פרסום כדי לשים אתכם ראשונים בדפי החיפוש של גוגל, אך גם קידום אורגני יכול לעשות זאת.

המינוח המקצועי לקידום אורגני הוא SEOו, וזו דרך נוספת והפופולארית לקידום אורגני. SEO בנוי בעיקר על תוכן איכותי ובחירת מילות מפתח עם ציוני איכות גבוהים, החלפת קישורים, תמונות עם מילות מפתח ועוד. משום שזהו קידום טבעי וללא כסף לתוצאות לוקח כמה חודשים עד שמתחילים להרגיש אותן וזהו ההבדל העיקרי בין איך ששתי דרכי הפרסום בגוגל פועלות.  

תוכן ספוילר