KRATZA קרצה חברה לפרסום דיגיטלי לעסקים

קידום אורגני בגוגל

בניית אתרים | פרסום עסקים | מיתוג עסקי

קידום אורגני בגוגל עם חברת קראצה

9 סיבות מדוע לקדם אורגנית את האתר או העסק שלכם בגוגל עם קראצה

מרבית בעלי העסקים תוהים מדוע בכלל קידום אתרים ועסקים חייב קידום אורגני בגוגל? צוות KRATZA אסף עבורכם את מרבית הסיבות החשובות מדוע להשתמש ב-SEO כחלק מהפרסום הכללי:

  • להופיע בתוצאות הראשונות של גוגל!
  • SEO מגדיל את האמינות של העסק לאורך זמן!
  • חשיפה למאות אלפי גולשים ביום!
  • לפתח את האתר עם אינפורמציה עשירה בתוצאות החיפוש!
  • תהליך SEO גורם לאתר להופיע כשמחפשים אותך!
  • קידום אתרים אורגני בגוגל מביא לידים ומכירות לטווח הרחוק!
  • קידום אתרים אורגני משרת את העסק שלכם לתקופת זמן ארוכה!
  • עם אופטימיזציה נכונה לאתר, קידום SEO מביא תוצאות!
  • קידום אתרים אורגני מקדם את העסק בפלטפורמת הגוגל!
קידום אורגני בגוגל

היתרונות בקידום אתרים אורגני בגוגל הם עצומים

מי לא היה רוצה להופיע בדפים הראשונים של גוגל?

  • היום, כל אדם אשר מחזיק ברשותו אתר אינטרנטי, צריך להבין כי ללא קידום אתרים אורגני, קשה מאוד להגיע למקומות הראשונים בגוגל. כמובן שניתן לשים סכומי תקציב גבוהים כל חודש על ידי ביצוע תהליך פרסום ממומן בגוגל, בכדי לקדם את העסק שלכם – אך, האם יש בכך צורך? במיוחד כאשר מדובר על קידום עתידי…
  • בישראל, ובכלל בעולם כולו – מעל ל90% מגולשי האינטרנט מאתרים את הצרכים שלהם במנוע החיפוש של גוגל, ועל כך, קידום אתרים בגוגל היום זה יותר מאשר MUST!
  • אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם על ידי קידום אורגני בגוגל, ובכך לחסוך עלויות עתידיות מרובות, צוות KRATZA מציע עבורכם את מיטב המומחים בתחום אשר יעזרו לכם לבצע תהליך קידום אורגני מקצועי, בנוסף לכתיבת תוכן מותאמת SEO, כתיבה אורגנית לצורכי הופעת האתר שלך בעמודים הראשונים של גוגל!

למה כדאי להיות ראשון בגוגל?

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. יש לה נתח שוק מוערך של כ-85%. לכן, אם אתה רוצה למקד לקהל עולמי, זה לא מספיק להיות בגוגל. אתה צריך להיות בדף הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל.

 

בחברת קרצה מדברים במספרים

פרסום אורגני בגוגל

בואו לפרסם את העסק שלכם איתנו!

איך אנחנו בחברת קראצה עושים SEO וקידום אורגני?

במיוחד עבורכם ריכזנו את כל השלבים החשובים והבסיסיים ביותר שאנו מבצעים לפני תחילת אופטימיזציות SEO לאתרים והלקוחות שלנו – קראו היטב.

1. מחקר מילות מפתח הוא קריטי

אחד הדברים החשובים שיש לעשות עבור קידום אורגני הוא מחקר מילות מפתח. לא הגיוני יהיה לטרגט ביטויים אשר אין להם נפח של חיפושים או ביטויים שלא בכוונת המשתמש הנכונה.

שימו לב כי לרוב ישנן 4 כוונות משתמש כאשר גולש מגיע לחפש משהו בגוגל:

  1. כוונת רכישה (Transactional): קניית מוצר מסוים בשימוש אמצעי תשלום.
  2. כוונת חיפוש מסחרית (Commercial): השוואת מחירים, בירור מחירים, בירור מוצרים ולא רכישה!
  3. כוונת ניווט (Navigational): להגיע לאתר מסוים כמו פייסבוק, חדשות, טיקטוק וכו׳.
  4. כוונת אינפורמציה (Informational): לקבל אינפורמציה מסוימת על משהו מסוים – כמה, איך, למה, מדוע וכו׳ וכו׳ וכו׳.
שימו לב כי עצם הידיעה הזו היא מרכיב קריטי במיוחד להצלחה בקידום אורגני של אתרים. אינכם (וגם אנחנו) לא נטרגט ביטוי כמו ״טלוויזיה מחיר״ כדי להציג אינפורמציה של טקסט או מאמר על טלוויזיה מסוימת והמחיר שלה, גוגל פשוט לא יציג אתכם שם מכיוון שאינכם עונים על כוונת המשתמש שהגולש רוצה לקבל (צפייה במוצרים אמיתיים של טלוויזיה והמחירים שלהם). 

2. התוכן הוא המלך! מה זה בדיוק אומר?

האלגוריתם של גוגל נותן עדיפות לתוכן איכותי ורלוונטי בדירוג האתרים בתוצאות החיפוש. משמעות הדבר היא שעסקים צריכים להתמקד ביצירת תוכן אינפורמטיבי, מרתק וכתוב היטב שמהדהד עם קהל היעד שלהם וקולע במדויק למה שהגולש הגיע לחפש.

החברה שלנו מומחה ביצירה של תוכן ממוקד עם כל האינפורמציה הדרושה, ואנו יודעים לנצל את כוונת המשתמש ומה בדיוק הוא בא לחפש כדי להתאים אותה בתוך התוכן שתקבלו – תקבלו תוכן איכותי, אינפורמטיבי ועשיר מלבד טקסט גנרי וכותרות משעמות, תוכן שמניע לפעולה ויגרום לגולש לאהוב את האתר שלכם ולחזור אליו בכל פעם שיצטרך משהו.

3. אופטימיזציה בדף היא המפתח

אופטימיזציה בעמודים נועדה עבור קידום דפי אינטרנט בודדים בכדי לשפר את הדירוג שלהם במנועי החיפוש. זה כולל אופטימיזציה של כותרות דפים, תיאורי מטא, תגי כותרות ותוכן עבור מילות מפתח. בין היתר אנו גם עושים אופטימיזציות לתמונות כבדות, מטמיעים אלטים בהתאם למחקר מילים, משפרים את מהירות האתר על ידי הסרה של אלמנטים מיותר וכבדים, ומנגישים את האתר לגוגל בצורה הכי קלה ופשוטה שיש על מנת שיקדם אותנו מהר בתוצאות החיפוש.

4. קישורים נכנסים

קישורים שנכנסים לאתר, הם קישורים חשובים מאוד המגיעים לרוב מאתרים אחרים שמפנים לאתר שלכם. גוגל רואה בקישורים נכנסים סימן לסמכות ורלוונטיות. אנו יודעים כיצד לבנות פרופיל קישורים ומערך של קישורים תקין ובריא בעיניו של גוגל כדי להוציא את המקסימום האפשרי מהקישורים החיצוניים שאנו בונים.

5. המיקום הגיאוגרפי שלכם בגוגל

אם אתם בית קפה / מסעדה / מעדניה / עורך דין או כל עסק מקומי אחר והנכם רוצים להיות מקום ראשון בביטוי כללי שקשור אליכם – אתם יכולים! בשנים האחרונות גוגל עבר מתיחות פנים חיצוניות ובעיקר פנימיות והתחיל להתאים את תוצאות החיפוש בהתאם למיקום שלכם, ועוד העדפות ספציפיות שאיננו יודעים במדויק, כן תוכלו להיות במקום הראשון בביטוי ״בית קפה״ רק אם מישהו שנמצא בעיר שלכם / איזור למרות שהחיפוש עצמו ״בית קפה״ הינו גנרי למדי.

הכל פתוח במנוע החיפוש של גוגל! וההתאמה למיקום הגאוגרפי שלכם היא קריטית יותר מתמיד. ואנו יודעים כיצד להתאים את העסק שלכם לתוצאות החיפוש הללו!

החשיבות של להופיע בעמוד הראשון של גוגל בהשוואה לתוצאות הראשונות:

בדרך כלל גולשים לוחצים על תוצאות שנמצאות במיקום הראשון בתדירות גבוהה יותר מתוצאות הנמצאות במיקום שני או שלישי, אך זה לא תמיד המקרה: בחלק רב מן המקרים גולשים אשר מחפשים מידע / מוצרים נוספים גם בתוצאות שלא נמצאות במקום הראשון – תחשבו שאתם מחפשים בגוגל ׳נעלי ספורט׳.

מן הסתם שתלחצו על המקום הראשון או השני ותחפשו את הנעליים שאתם רוצים, אך אם אתם רוצים לברר מאתרים נוספים על מחירים נמוכים יותר או דגמים נוספים של נעלי ספורט או אינפורמציה מסוימת תחפשו גם בתוצאות 5 או 6 או 7 או 8, כיום בחלק רב מן המקרים להופיע בעמוד הראשון הפך ללא פחות חשוב מאשר להופיע בתוצאות הראשונות! 

קידום אורגני בגוגל מביא לידים ומכירות לטווח הרחוק!

לא רק שתהליך קידום אתר אורגני בגוגל מקפיץ את האתר העסקי שלכם למקומות הראשונים בדפי הגוגל, הרי שלקוחות אשר יחפשו את המוצר או השירות הנחוץ, יוכלו להיכנס לאתר שלכם ולהשאיר פרטי התקשרות או לקנות את המוצר בשלב מאוחר יותר על ידי חיפוש שם המותג שלכם.

על ידי כתיבת תוכן שיווקי מותאם למנועי חיפוש שקולע למטרות הגולש, אתם תוכלו לשדר אמינות ומקצועיות לעסק שלכם! אתר בעל מידע רב ועשיר, אתר מהיר ונוח לגלישה וניווט –  נחשב לעסק מצליח אשר גולשים חוזרים למצוא בו את המידע אותו הוא מחפש. ולכך שואפים מרבית בעלי העסקים להראות מקצועיות ואמינות מעבר להגברת מכירות או לידים, לשדר אמינות ולגרום ללקוח מתעניין להשאיר פרטים עכשיו או לחייג בהקדם!

אין ספק כי קידום אורגני גורם להבאת לידים איכותיים ביותר לאתר האינטרנט שלכם ומכירות, וכל זאת ללא תקציבי פרסום ממומן בגוגל!

שאלות ותשובות נפוצות על קידום אורגני בגוגל

  • קידום אורגני בגוגל היא דרך יעילה להעביר את המסר שלך מכיוון שיש לו פוטנציאל להגיע ליותר אנשים ממה שפרסום בתשלום יוכל לעשות.
  • קידום אורגני יכול להתבצע באמצעות מדיה חברתית, מפה לאוזן וביקורות מקוונות. קידום אורגני הוא דרך מצוינת להגיע ללקוחות שלא מגיעים אליהם בשיטות שיווק מסורתיות כמו טלוויזיה, רדיו ופרסום מודפס.
  • קידום אורגני הוא פעולה של שיווק מוצר או שירות ללקוח מבלי להשתמש בפרסום בתשלום. המוצר או השירות צריכים להיות רלוונטיים ומושכים כדי להצליח.

  • קידום אורגני עצמאי בגוגל הוא אסטרטגיה שיווקית המשתמשת במנוע החיפוש כדי לייצר תנועה לאתר או לבלוג. הוא משמש לעתים קרובות כאשר לעסק אין ערוצי שיווק אחרים במקום, והוא חופשי לשימוש.
  • ניתן למדוד את הצלחת הקידום האורגני לפי מספר הביקורים, הצפיות בעמודים וההמרות שנוצרו, כמו גם רמת המעורבות עם המבקרים. המטרה של קידום מסוג זה היא להגביר את המודעות למוצר או שירות מבלי לשלם עבור פרסום. המטרה העיקרית היא רק לגרום לאנשים להתעניין במה שיש לך להציע ובתקווה שהם יחזרו בנקודת זמן כלשהי. קידום אורגני יכול להתבצע באמצעות אתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר, בלוגים, אתרי וידאו כמו יוטיוב, הודעות לעיתונות שמתפרסמות באינטרנט או בעיתונים לא מקוונים.
  • קידום אורגני הוא חלק חשוב מאוד בקידום אתרים. זהו התהליך של קבלת האתר שלך לדורג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש ללא שימוש בפרסום בתשלום.
  • כדי לדרג גבוה יותר ב-SERPs, תצטרך ליצור תוכן באיכות גבוהה ולהשתמש באסטרטגיות SEO כמו קישורים נכנסים ושיווק במדיה חברתית. אתה יכול גם לקדם את האתר שלך בערוצים אחרים כמו שיווק בדוא”ל, מפה לאוזן וכו’.
  • קידום אורגני בגוגל הוא מה שאנו מכנים כאשר אתה משתמש באופטימיזציה למנועי חיפוש ובמדיה חברתית כדי לקדם את האתר שלך.
  • הקידום האורגני הוא הדרך הטובה ביותר לגרום לאתר שלך לשים לב לאנשים שמחפשים את מה שאתה מציע וזה לא עולה לך כלום.
  • קידום אורגני הוא תהליך הגברת הנראות של אתר אינטרנט על ידי קבלת דירוג גבוה בתוצאות מנוע החיפוש של גוגל.
  • הדרך הטובה ביותר לדירוג גבוה יותר בחיפוש אורגני היא ליצור תוכן איכותי שרלוונטי למה שאנשים מחפשים. זה לא רק יעזור לאתר שלך לדרג גבוה יותר, זה גם יעזור לך לקבל יותר תנועה ולייצר יותר לידים.
  • גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. זה לא מפתיע שזה גם אחד המקומות הפופולריים ביותר לקדם את העסק שלך באינטרנט.
  • מחקר של Moz מצא שכ-58% מהאנשים שמבצעים חיפוש בגוגל של עסק מקומי מבקרים בעסק הזה בתוך 30 הימים הקרובים.
  • ישנן דרכים רבות לקדם את האתר שלכם, אך קידום אורגני הוא אחת הטובות והחסכוניות ביותר. זוהי גם הדרך האתית ביותר לקדם את האתר או העסק שלכם.
  • קידום אורגני בגוגל כולל קבלת קישורים נוספים מאתרים אחרים ואופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש.
  • קידום אורגני הוא תהליך של הגדלת הנראות של אתר אינטרנט על ידי השגת רישומים טבעיים ללא תשלום בדפי תוצאות של מנועי החיפוש (SERP).
  • הקידום האורגני הוא תהליך שניתן להשיג בדרכים שונות. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי יצירת תוכן באיכות גבוהה. זה ישפיע על הדירוג שלך במנועי החיפוש וגם יעזור לך להגדיל את התנועה שלך. הדרך האחרת להשיג קידום אורגני היא באמצעות שיווק ברשתות חברתיות. אתה יכול ליצור פוסטים בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ופלטפורמות אחרות שיעזרו לך לקדם את האתר שלך ולקבל יותר מבקרים.
  • קידום אורגני הוא סוג של פרסום המסתמך על מפה לאוזן, מדיה חברתית וצורות אחרות של פרסום ללא תשלום כדי ליצור עניין של לקוחות.
  • זוהי דרך לקדם מוצר או שירות ללא שימוש בפרסום בתשלום.
  • חברת הקידום האורגני מסייעת לעסקים בקידום אתרים ושיווק במדיה חברתית.
  • הם מציעים לחברות מגוון שירותים, כולל עיצוב אתרים, יצירת תוכן, SEO ושיווק במדיה חברתית.