KRATZA קרצה חברה לפרסום דיגיטלי לעסקים

פרסום בטיקטוק

בניית אתרים | פרסום עסקים | מיתוג עסקי

פרסום בטיק טוק יכול להשפיע על בית העסק שלכם?

שנים רבות שהאנושות האמינה שיום אחד היא תיכבש על ידי חייזרים, והרי שלא כך קרה – ובעצם, נכבשנו על ידי רשתות חברתיות ואפליקציות מגניבות שרק גורמות לנו לצפות במגוון רחב של תכנים מקוריים ומיוחדים, והיום אנחנו כאן כדי להכיר לכם רשת חברתית חדשה ולוהטת!

הכירו את הטיק טוק – פלטפורמה אינטרנטית שכבשה את שנות ה-20 של המאה הנוכחית, והטיק טוק בהחלט לא הולך להיעצר בזאת, אלא להמשיך לכבוש את כל רחבי העולם באמצעות מערך סרטונים בלתי פוסק שכבר מזמן הוביל את כל העולם הצעיר ישירות לשירותיו.

אז לפני שנתחיל לספר לכם כיצד פועל הטיק טוק ואיך פרסום בטיק טוק יכול להועיל לבית העסק שלכם – הורידו את אפליקציית הטיק טוק, והשלימו עם העובדה שאתם לא תצליחו להבין מה הולך שם וכיצד הפלטפורמה הפרסומית המשוגעת הזו – הולכת לשנות את פני העולם (ואת העסק שלכם בפרט).

פרסום בטיק טוק

קצת היסטוריה על טיק טוק

לפני שאנחנו הולכים לספר לכם כיצד נוצר טיק טוק, ומדוע הוא פועל כפלטפורמת סרטונים – בואו וניזכר מעט באבולוציה של עולמות הרשת החברתית. אז הכל התחיל מרשת הפייסבוק בזמנו אשר אפשרה לכולנו לפתוח פרופילים אישיים, לשתף בהם מידע וליצור עבורנו מעגלי חברים. עם השנים, נוצר האינסטגרם, שבזמנו כבש את העולם והביא עימו חידושים מלהיבים שהאנשים יוכלו להיחשף בו לתכנים של תמונות וסרטונים במהירות רבה יותר.

אך זה לא הספיק לעולם שלנו ועם התקדמות הטכנולוגיה וקצב החיים המהיר והפרוגרסיבי שלנו, אנחנו מוצאים את האנשים הצעירים בפרט כ “אוכלי” מידע מהירים שלא מעוניינים לקרוא פוסטים ומחפשים את הדבר המגניב והאמיתי ביותר – וכך בעצם נוצר הטיק טוק!

פלטפורמת הטיק טוק פועלת באמצעות סרטונים בלבד, כאשר אתם יכולים לדפדף בין סרטון לסרטון במהירות ובקלות ולהיחשף לאלפי תכנים חדשים בכל התחומים הקיימים.

פרסום בטיק טוק איך זה פועל?

פרסום בטיק טוק דומה מאוד בתפעולה לפלטפורמת האינסטגרם, שבה אתם מעלים את התוכן שלכם ומשגרים אותו לרשת החברתית שדואגת לחשוף אתכם לכלל החברים שלכם ולקבוצות אנשים נוספות. רק שבשונה מהאינסטגרם שבה אתם יכולים להעלות תמונות – בפלטפורמת הטיק טוק אתם תדרשו להעלות סרטונים שאורכים בין כמה שניות לדקות, וכל המטרה האמיתית שלכם זה לסקרן את קהל הצופים בכמה שיותר מהתכנים שלכם כדי שהפרופיל שלכם יוכל להיחשף ליותר ויותר משתמשים חדשים וישנים.

פרסום ממומן בטיק טוק
פרסום בטיק טוק לעסקים

כיצד פועל פרסום בטיק טוק? ומהו קידום אורגני בטיק טוק?

כאשר אנחנו מדברים על פרסום בטיק טוק, אנחנו בעצם מדברים על שתי אפשרויות פרסום, ואלו הן: פרסום ממומן בטיק טוק (שנרחיב עליו בהמשך) וקידום אורגני בטיק טוק שנחשב לטרנד הולך וגדל בתקופה האחרונה. בדומה לפלטפורמת הפייסבוק ואינסטגרם שפותחו כבר לפני מספר שנים והולידו את היווצרותו של “האשטאג” – גם בטיק טוק קיימים האשטאגים שונים, והסוד הגדול בטיק טוק שבשונה מפלטפורמת אינסטגרם ופייסבוק, דווקא האשטגים של הטיק טוק מקדמים את התכנים שלכם בצורה מהירה ויוצאת דופן להפליא.

אז איך בוחרים האשטאג מתאים?

את האשטאג בוחרים על פי תחום הנושא העוסק בפוסט שלכם. ככה שבעצם, אם אתם תעלו תוכן אודות מוצר קוסמטי מסוים – צרפו אליו האשטאג בנושאי קוסמטיקה או האשטאגים של נושאים ותחומי עניין שקשורים למוצר שלכם. ברגע שהאנשים בטיק טוק יחפשו את מילות המפתח של האשטאגים הרלוונטיים, הם יוכלו לבחור את הסרטון שלכם ולהוסיף אתכם למעגל החברים ולעקוב אחר הסרטונים שלכם, מה שיעלה את רמת הרייטינג שלכם ויאפשר לכם להגיע ליותר חשיפות וליותר לקוחות פוטנציאלים ולקהל נחרב של אנשים שונים.

פרסום בטיק טוק כיצד משפיע על בית העסק?

אז אחרי שהכרנו את הרשת החברתית החדשה והלוהטת, אנחנו הולכים לספר לכם איך פרסום ממומן בטיק טוק יכול לסייע לכם להגדיל את מערך הלקוחות של החברה וכן גם את הרווחים של בית העסק:

  • מיתוג – באמצעות פרסום ממומן בטיק טוק אתם תצליחו למתג את בית העסק שלכם לקהל לקוחות נוסף ורחב, קהל לקוחות צעיר לרוב שעוד לא יצא לכם להיחשף אליו. אחת המטרות העסקיות הגדולות ביותר של כל בית עסק שרוצה להגיע לגדולה שלו, זהו שלב המיתוג האינסופי, שצריך לקדם אותו בכל פעם מחדש ובכל מקום אפשרי. ואם לבית העסק שלכם כבר קיים אתר אינטרנטי ודפי פייסבוק ואינסטגרם, הרי שהגיע העת ליצור דף עסקי בטיק טוק ולהתחיל בפרסום ממומן בטיק טוק לכלל הלקוחות שלכם.
  • הרחבת קהל היעד – אחד הדברים שחברת פייסבוק (הלא היא מטא בימינו), התקשתה להשיג עבור בעלי העסקים – זאת היא הגישה לקהל לקוחות צעיר במיוחד. ואיך לא למשוך קהל צעיר אם על ידי סרטונים מגניבים ומקוריים אשר יכולים להגיע לקהל צופים חדש וצעיר שרק מחפש מידע עדכני וחדש בכל תחומי החיים.
  • חשיפה – אחת הדרכים שיש לכל בית עסק לבצע בכדי להיחקק בתודעה של לקוחות רבים, הינה החשיפה. ככל שאתם תרבו לחשוף את בית העסק שלכם ליותר ויותר אנשים, כך גם אם האנשים לא יקנו מכם את המוצר – השירות שלכם והקיימות של בית העסק יצרו אמינות בפני קהל הלקוחות – כי מדוע לא להאמין לבית עסק שכולם כבר מכירים?!

פרסום ממומן בטיק טוק עם צוות המומחים של חברת KRATZA

אם אתם מחפשים את מומחי הטיק טוק המוכשרים ביותר, שיכולים להוביל אתכם אל חזון ועתיד מזהיר של הצלחה עסקית, ייעוץ עסקי מנצח עם שילוב נכון אודות פרסום ממומן בטיק טוק ופלטפורמות חברתיות נוספות, הרשו לנו להציע את שירותינו בתור חברה ותיקה עם ניסיון עשיר בתחום הפרסום הממומן בכלל הרשתות החברתיות. אנו נשמח להעניק לכם פרסום ממומן בפייסבוק, פרסום ממומן באינסטגרם ופרסום ממומן בטיק טוק בפרט. חברת קרצה מזמינה אתכם לקחת חלק במערך הפרסום הממומן בטיק טוק עם המומחים המשובחים שלנו שיעזרו לעסק או האתר שלכם לצמוח.

 השאירו פרטים או חייגו ונציג חברת KRATZA יצור עימכם קשר בהקדם!