רוצים שהעסק יצליח? בואו לעשות קידום אורגני בגוגל

בעלי עסקים עושים כל דבר שהעסק שלהם יצליח – הם דואגים לשיווק מאסיבי, ממתגים כל דבר ובכל מקום, מיידעים את כל הסביבה שלהם לגבי העסק שלהם, ופותחים דפים עסקיים ברשתות החברתיות, מצלמים סרטונים, בונים אתר יפה עם תוכן מעניין, ולמשהו, זה עדיין לא עובד.

הפניות הן לא כה רבות (כמו שחשבתם שזה יהיה), הלידים לא באמת איכותיים, ואתם רק צופים על עצמכם מוציאים כספים מטורפים כדי לקדם את העסק בתודעה של אחרים כשאתם מפספסים דבר אחד חשוב, וזה שמרבית בני האדם מחפשים את השירות הדרוש דווקא במנוע החיפוש גוגל. וכנראה שמי שנמצא במקומות הראשונים של גוגל – הוא זה שמקבל את הדובדבן שבקצפת.

אז איך מגיעים למקומות הראשונים של גוגל? בואו ונבין מהו קידום אורגני בגוגל?!

אז איך באמת מגיעים למקום הנחשק הזה?! איך להיות ראשון בתוצאות של גוגל? אז כדי להבין תחילה איך עושים זאת, בואו ונבין רגע מהו קידום אורגני ואיך פרסום בגוגל עובד.

יש שתי דרכים מרכזיות לפרסם בגוגל – האחת, לבצע קידום אתרים ממומן והשיטה השנייה – קידום אתרים אורגני שנחשב לשיטה היעילה ביותר לטווח הרחוק וכדאי מאוד ליישם אותה אם אתם לא מעוניינים לבזבז את כספיכם לשווא. קידום אתרים אורגני בגוגל מצריך מכם לעבוד עם חברת בניית אתרים שמתמקצעת גם כחברה לקידום אורגני ולה מפרסמי SEO מקצועיים שיודעים להעלות את האתר שלכם למקומות הראשונים בגוגל.

כללי קידום אורגני מצריכים מבית העסק בניית אתר מותאם קידום אורגני ומלא בתכנים איכותיים ביותר שהם אלו אשר יעלו את הדרג שלכם באתר.

חוק ברזל מספר אחד בקידום אורגני – התוכן הוא המלך!

לא משנה כמה אופטימיזציה תעשו לאתר שלכם וכמה קישורים תכניסו אליו (שאגב, מאוד מקדמים את האתר), שום דבר לא יעבוד אם לאתר שלכם לא יהיה תוכן תוסס ומעניין!

התוכן הוא לא סתם כך המלך וגוגל מקדמת את האתרים שיש בהם תוכן איכותי וכמה שיותר מעניין, תוכן שהגולשים קוראים אותו, תוכן מניע לפעולה ומכירתי, כך שכל מי שמעוניין לעשות קידום אורגני, חייב למלא את האתר שלנו בכמה שיותר תכנים מעניינים ומידע אודות השירותים השונים.

קידום אורגני בגוגל – קישורים חיצוניים

בשביל שקידום אורגני ייתן תוצאות מהירות ואיכותיות, צריך להכניס באתר קישורים חיצוניים כדי שגוגל יזהה שאתר שלכם נתמך על ידי קישורים של אתרים חזקים נוספים מהתחום.

קישורים הם בעצם לינקים שיוצאים מאתרים אחרים ומפנים את הלקוחות לאתר שלכם, מה שמעלה את הדירוג של האתר שלכם ונותן לגוגל סיבה לקדם את האתר בגוגל. קישורים חיצוניים ניתן לקנות בין לקוחות וחברות שונות שעוסקות במכירת קישורים ובדרך כלל, חברת בניית אתרים מקצועית גם תציע לכם לקנות חבילת קישורים.

קידום אורגני מחיר

המחירים לקידום אורגני יכולים להיות מחירים שונים ויכולים לנוע בין 1500 – 4000 ₪ (בעוד שהכל תלוי בכמות הקישורים וכמות התוכן שמכניסים לכם לאתרים).

גם איכות התוכן מאוד משפיעה על המחיר וישנן חברות שיכולות לתמחר לכם חבילת קידום אורגני במחירים מאוד נמוכים אבל אז, גם התוכן יהיה הרבה פחות איכותי ולכן, חשוב מאוד לוודא את הדברים האלו לפני שאתם הולכים לבחור בחברת בניית אתרים שתייצר לכם אתר לבית העסק ותעשה לכם קידום אורגני.

חברת בניית אתרים שהולכת לפרסם אתכם בשיטה שונה לחלוטין – הכירו את KRATZA

אנחנו בKRATZA עוסקים בקידום אורגני בגוגל שמביא את הלקוחות שלנו לתוצאות מהירות! אם שמעתם איי פעם מחברות שונות שקידום אורגני זה תהליך ארוך טווח – אז אנחנו כאן כדי לומר לכם שזה לא באמת נכון וניתן גם לעלות למקומות הראשונים של גוגל תוך מספר חודשים סה”כ- כשהמומחים הם אלו שידעו להביא אתכם לתוצאות המרשימות האלו!

שנים רבות של ניסיון בתחום קידום אורגני בגוגל הפכו אותנו לחברת בניית אתרים איכותית שהלקוחות שלה נהנים ומרוצים מהתוצאות והשירות שאנחנו מעניקים. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחת הלקוחות שלנו ולהנות מתוצאות מהירות ומבטיחות שאנחנו אחראיים לייצר עבורכם!

בואו לבנות יחד איתנו את העתיד העסקי שלכם!

שימוש בתוכן טוב ובמאמרי SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) היא אסטרטגיה רבת עוצמה שיכולה לגרום למעורבות והמרות באתר. חברה לקידום אורגני שיודעת מה היא עושה, יכולה לבצע קידום אתרים שיש בו תוכן שיוליד מעורבות של גולשים באתר ויספק מאמרי   SEO אינפורמטיביים שיאפשרו לגולשים אתר הרבה יותר מתקדם, נגיש ומעניין. 

קידום אתרים בגוגל יכול לעשות את ההבדל בין אתר שאינו מושך לקוחות בכלל, לבין אתר אינטרנט משגשג שמוביל ליצירת קשר, הזמנות ומכירות. 

אבל מה החלק של התוכן לעניין?

קידום אתרים SEO מספק תוכן אינפורמטיבי שיש בו מילות מפתח וביטויים שכיחים בחיפושים של לקוחות אחרי המוצר או השירות שאתם מספקים. הנה כמה סיבות לכך ש קידום אתרים אורגני בגוגל יכול לייצר מעורבות והמרות:

נראות משופרת של האתר

קידום אתרים עם תוכן טוב עוזר לאתר שלך למצוא מקום גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש, כאשר גולשים מחפשים מילות מפתח רלוונטיות. הנראות המוגברת הזו פירושה שיותר אנשים ימצאו את האתר שלך בעת חיפוש מוצרים, שירותים או מידע הקשור לעסק.

תנועה ממוקדת

קידום אתרים אורגני מתמקד באופטימיזציה עבור מילות מפתח וביטויים ספציפיים רלוונטיים לעסק שלך. משמעות הדבר היא שהתנועה שתהיה באתר שלך תהיה גבוהה, וכך יותר ויותר גולשים יתעניינו במה שאתה מציע, מה שמגדיל את הסיכויים למעורבות, רכישה והמרות.

תוכן איכותי

קידום אתרים SEO מעודד יצירת תוכן איכותי, רלוונטי ובעל ערך. כאשר התוכן שלך נותן מענה לצרכים ותחומי העניין של קהל היעד שלך, הוא שומר על הגולשים מעורבים ומעודד אותם להישאר באתר או בחנות האינטרנטית ולבצע פעולות שונות.

שיפור חווית משתמש

תוכן טוב כרוך באופטימיזציה של מבנה האתר כמו ניווט ושיפור חווית המשתמש הכוללת. אתר אינטרנט מובנה וידידותי למשתמש ישמור על מעורבות המבקרים וינחה אותם לקראת פעולות המרה ופעולות שונות.

אופטימיזציה לנייד

עם השימוש הגובר במכשירים ניידים, אתרים ידידותיים לנייד מדורגים טוב יותר בתוצאות החיפוש. אופטימיזציה לאתר לא רק משפרת את חווית המשתמש אלא גם תורמת למעורבות גבוהה יותר של לקוחות וביצוע פעולות דרך האתר.

קידום אתרים מקומי

קידום אתרים מקומי עוזר ללקוחות פוטנציאליים למצוא את העסק שלך כאשר הם מחפשים מוצרים או שירותים באזור גיאוגרפי ספציפי. קידום אתר בגוגל לפי אזור, יכול להגדיל תנועה באתר. אם העסק שלכם בחיפה, חפשו קידום אתרים בחיפה. 

אופטימיזציה של מולטימדיה

קידום אתרים אינו עוסק רק בתוכן. הוא כולל גם אופטימיזציה של תמונות, סרטונים ורכיבי מולטימדיה. מולטימדיה איכותית יכולה ללכוד את תשומת הלב של המשתמשים ולעודד אותם לחקור את התוכן לעומק ולבצע רכישה או יצירת קשר.

מעורבות ברשתות החברתיות

שיתוף התוכן שלך בפלטפורמות של מדיה חברתית יכול להוביל להגברת הנראות של האתר.

ניתוח ואופטימיזציה 

קידום אתרים טוב כולל ניטור וניתוח מתמשכים של ביצועי האתר. על ידי לימוד התנהגות המשתמש אתה יכול לזהות אזורים לשיפור, ולבצע התאמות נדרשות כדי להגביר את המעורבות וההמרות. את כל אלה יבצעו עבורכם חברות לקידום אתרים.

מה אומרים עלינו

בואו לבנות את העסק שלכם איתנו!

הדרך להצלחה מתחילה בצעד אחד קטן
אנחנו איתך לאורך כל הדרך

נגישות