פרסום בגוגל – פרסום ממומן בגוגל

ברוכים הבאים לפרסום בגוגל רשת האינטרנט הוותיקה בעולם! מנוע החיפוש אשר שינה את פני העולם עם הדירוג הגבוה ביותר לשימוש יומיומי ברחבי העולם כולו – אין ספק שגוגל כבשה את עולם האינטרנט! במנוע החיפוש של גוגל בכל שניה מתבצעים קרוב ל 40 אלף חיפושים.

KRATZA קרצה בניה וקידום אתרים
KRATZA קרצה בניה וקידום אתרים

פרסום בגוגל – פרסום ממומן בגוגל

ברוכים הבאים לפרסום בגוגל רשת האינטרנט הוותיקה בעולם! מנוע החיפוש אשר שינה את פני העולם עם הדירוג הגבוה ביותר לשימוש יומיומי ברחבי העולם כולו – אין ספק שגוגל כבשה את עולם האינטרנט! במנוע החיפוש של גוגל בכל שניה מתבצעים קרוב ל 40 אלף חיפושים.

פרסום בגוגל - איך זה עובד ?

  • פרסום בגוגל מתבצע דרך מערכת של גוגל אדס לשעבר גוגל אדוורדס זה הכלי הפרסומי העיקרי של גוגל ודרכו הפרסום בגוגל עובד. גוגל אדס הושקה בשנת 2000 לקהל המפרסמים על מנת לעזור למקדמי האתרים וחברות הפרסום לעשות פרסום בגוגל בדרך יותר קלה. לפרסום בגוגל קימות 2 שיטות תשלום. תשלום לפי קליק (ppc) שהיא הדרך הנפוצה ביותר והאפשרות השניה תשלום לפי אלף הופעות (cpm) . פרסום בגוגל יכול לעשות כל אחד וללא מינימום תקציב, גם אם תירצו להשקיע 10 שח ליום גוגל יקבל אותכם בשמחה. המודעות הממומנות מופיעות בראש הדף או בתחתית הדף. בכל פעם שמתבצע חיפשו ברשת החיפש של גוגל מתבצע מכרז שבו המערכת החכמה של גוגל יודעת איזה מודעה באיזה מקום צריך למקם, כמובן שמיקום המודעה תלוי בהרבה פרמטרים: תקציב, איכות המודעה, דף אליו מופנית המודעה וכ”ד.

פרסום בגוגל - רשת החיפוש

  • פרסום בגוגל ברשת החיפוש דורשת מיומנות מאד גדולה מכיוון שכל אחד מפרסם את העסק שלו ברשת החיפוש של גוגל. עסק שלא מופיע בחיפוש של גוגל זה עסק שלא קיים. פרסום בגוגל עושים כל העסקים ורוב העסקים עובדים עם חברות קידום אתרים שרוצים שהלקוח שלהם תמיד יופיע במקומות הראשונים בחיפוש של גוגל, לכן כל אחד שעושה פרסום חייב להיות הכי מדויק שאפשר וזה לא פשוט, לכן על מנת לפרסם בגוגל עדיף לכם לפנות למומחים. פרסום בגוגל ברשת החיפוש עובדת לפי אופן התשלום של PPC כלומר Pay Per Click שיטה מאד טובה ונוחה. ברגע שהגולש מבצע חיפוש במנוע החיפשו של גוגל המודעה שלנו מופיע הדבר היפה שאנחנו לא משלמים על זה שהמודעה מופיע, אנחנו משלמים רק כאשר הגולש לוחץ על המודעה שלנו. בפרסום בגוגל ברשת החיפוש אנחנו משלמים לפי קליק על המודעה שלנו לעומת רשת המדיה או הפייסבוק ששם אנחנו משלמים לפי הופעות שזה יתרון מאד גדול .

פרסום בגוגל – PPC הוא Pay Per Click

  • אז מה זה אומר?

    פרסום בגוגל בשיטת PPC כלותר תשלום לפי עלות לקליק, אנחנו משלמים רק כאשר לחצו עלינו.

    תשלום עבור קליק שגולש לחץ עלינו מתבצע לאחר שהגולש חיפש את השירות שהוא צריך לדוגמה “אינסטלטור בצפון” או “לוכד נחשים”, ותוך זמן ממש קצר פחות משניה גוגל מציג לגולש את כל תוצאות החיפוש הרלוונטיות עבור אותו גולש, ליד כל מודעה שהוצגה לו והיא אכן מפורסמת ברשת החיפוש כלומר בתשלום יהיה רשום לידה בקטן מודעה כך בעצם תוכלו לדעת שברגע שתלחצו על המודע המפרס/בעל העסק ישלם על הלחיצה . כמובן שאם הגולש רק הסתכל על המודעה ולא לחץ עליה אז אנחנו לא נשלם כלום.

    איך יודעים מה תהיה עלות לקליק?

    עלות לקליק משתנה מתחום לתחום, עלות יכולה להיות מספר אגורות ויכול גם להגיע למאת שקלים. זה עושה לנו טוב כאשר החיוב הוא לפי לחיצה כך שאנחנו לא נשלם סתם כסף כשנופיע.

פרסום בגוגל - רשת המדיה

  • פרסום ברשת המדיה של גוגל זאת דרך מצוינת לפרסם ברוב אתרי האינטרנט, אתרי חדשות וכל האתרים שאיתם גוגל עובדת בשיתוף פעולה. אילו בדרך כלל אתרים מוכרים שהגולשים אך גולשים בהם והתעבורה בהם גדולה. אם אתם רוצים לראות לזה דוגמה תוכלו לפתוח בדפדפן שלכם כל אתר חדשות שאתם אוהבים לגלוש בו וכאשר תדפדפו כלפי מאטה אתם תוכלו לראות באנר פרסומי כלשהו. אתם שואלים בטח מה זה באנר? אז באנר זו היא פרסומת גרפית מעוצבת ומושכת את העיין של הגולש וכל המטרה שלה זה לגרום לכם ללחוץ עליה.

פרסום בגוגל – איך מתחילים?

  • פרסום בגוגל מומלץ לעשות עם חברה לקידום כדי לא לבזבז כסף סתם, מכיוון שאם אתם לא יודעים לעשות נכון את הקידום גוגל תדאג לנצל את כל התקציב שלכם אך אם הקמפיין לא ממוקד אז כנראה שהתקציב יבוזבז סתם ללא תוצאות. פרסום בגוגל מצריך מאיתנו שיהיה לנו דף נחיתה או אתר בית על מנת שנוכל להפנות לשם את הגולשים ברגע שהם יבצעו לחיצה על המודעה שלנו. הדבר הכי חשוב לבניית הקמפיין ברשת החיפוש לעשות מחקר מילות מפתח שקשורים לעסק שלכם שדרכם הגולש יוכל להגיע למודעות שלנו, מילות מפתח שבחרנו יופיעו גם במודעה שאותה אנחנו נפרסם.