מהו ההבדל בין קידום ממומן בגוגל לקידום אורגני בגוגל?

מחפשים חברה מקצועית לקידום אורגני? רוצים להגיע למקומות הראשונים בגוגל? לנו יש את הפתרון עבורכם! KRATZA גאה להציג עבורכם את השירות האיכותי ביותר לקידום אורגני בגוגל יחד עם קידום ממומן שיביאו לבית העסק שלכם את הלקוחות המשתלמים ביותר!

במאמר הנוכחי בחרנו להסביר לכם מהו ההבדל בין קידום ממומן בגוגל לבין קידום אורגני ומה כדאי לכם לעשות כדי לקדם את העסק בצורה המיטבית ביותר!

בכל הנוגע לקידום העסק שלך בגוגל, ישנן שתי דרכים עיקריות לעשות זאת: קידום ממומן וקידום אורגני. בעוד ששתי השיטות יכולות להיות יעילות, הן שונות בכמה דרכים מרכזיות האחת מהשנייה.

פרסום ממומן בגוגל – מה זה ואיך זה נראה?

קידום ממומן בגוגל (PPC), כפי שהשם מרמז, כרוך בתשלום עבור שטחי פרסום בגוגל. הפרסום יכול להופיע במספר צורות, כולל מודעות תשלום לפי קליק, מודעות לתצוגה ומודעות וידאו. את הקידום הממומן הינכם צריכים להגדיר על פי מילות מפתח ספציפיות והרלוונטיות לעסק שלכם, והמודעה מופיעה בראש תוצאות החיפוש כאשר מישהו מחפש את מילות המפתח האלו בגוגל. אתם תשלמו רק כאשר מישהו ילחץ על המודעה שלכם. מודעות לתצוגה, לעומת זאת, מופיעות באתרים אחרים שהם חלק מרשת המדיה של גוגל. מודעות וידאו כמו כן, יכולות להופיע ב-YouTube או באתרי שיתוף וידאו אחרים ולהביא לכם גולשים לאתר.

קידום אורגני בגוגל לעומת הקידום הממומן

קידום אורגני, לעומת זאת, דורש אופטימיזציה מלאה של האתר כולו וכן גם של התוכן, כדי לדרג גבוה את האתר בתוצאות החיפוש בגוגל. זה יכול לכלול דברים כמו יצירת תוכן איכותי המותאם למילות מפתח ספציפיות, בניית קישורים נכנסים לאתר שלכם מאתרים מוכרים אחרים ואופטימיזציה של מבנה האתר והמטא של האתר.

אז מה ההבדלים העיקריים בין קידום ממומן לקידום אורגני בגוגל? בואו נסתכל מקרוב.

  • עלות

אולי ההבדל הברור ביותר בין קידום ממומן לאורגני הוא העלות. קידום ממומן דורש תקציב, שכן אתם משלמים על שטחי פרסום. העלות עשויה להשתנות במידה רבה בהתאם למילות המפתח שבהן אתם מתמקדים, לתחרות על מילות המפתח הללו ולגורמים אחרים. בקידום אורגני לעומת זאת, אין עלות ישירה, למרות שזה דורש זמן ומאמץ ליצור תוכן איכותי ולייעל את האתר בצורה מקצועית ונכונה.

  • מהירות

קידום ממומן יכול לשאת פירות הרבה יותר מהר מקידום אורגני. בעזרת מודעות PPC למשל, המודעה שלך יכולה להופיע בראש תוצאות החיפוש כמעט מיד לאחר יצירתה. עם קידום אורגני, לעומת זאת, זה יכול לקחת חודשים או אפילו שנים כדי לראות תוצאות. הסיבה לכך היא שלוקח זמן למנועי החיפוש לסרוק ולהוסיף את האתר שלך לאינדקס, ולתוכן שלך להשיג אחיזה ולבנות קישורים נכנסים.

  • מיקוד

קידום ממומן בגוגל מאפשר מיקוד הרבה יותר מדויק מאשר קידום אורגני. עם מודעות מותאמות ניתן למקד מילות מפתח ספציפיות, מיקומים, נתונים דמוגרפיים ואפילו מכשירים. המשמעות היא שאתם יכולים להבטיח שהמודעה שלכם תוצג רק לאנשים שסביר להניח שיתעניינו במוצר או בשירות שלכם. 

  • אמינות

עם כל הכבוד למודעות של הקידום הממומן בגוגל, דווקא לתוכן של הקידום האורגני יש אמינות הרבה יותר גדולה. כי משתמשי הגוגל יודעים כבר לזהות אם מדובר במודעה ממומנת, ואילו, שרבים מהם ישמחו דווקא לגשת לחומרים האורגניים שכנראה הגיעו לשם עם השנים וממוקמים במקומות הראשונים רק כי התכנים הרבה יותר טובים ואיכותיים וסביר גם להניח שרבים נחשפו להם.

לסיכום, גם לקידום ממומן וגם לקידום אורגני יש את היתרונות והחסרונות שלהם. קידום ממומן יכול להיות מהיר יותר ולהביא לתוצאות כבר מהחודשים הראשונים, אך הוא דורש תקציב ועלול להיראות כפחות אמין. קידום אורגני, לעומת זאת, הוא חינמי, אך יכול לקחת זמן רב יותר לראות תוצאות וייתכן שיש לו מיקוד פחות מדויק. בסופו של דבר, הגישה הטובה ביותר תהיה תלויה ביעדים ובתקציב הספציפיים שלכם.

KRATZA – חברה לבניית אתרים בישראל!

אם אתם מחפשים חברה לבניית אתרים שתעשה עבורכם קידום ממומן בגוגל או קידום אורגני בגוגל – אנחנו זו הכתובת! השאירו עוד היום את הפרטים שלכם באתר שלנו ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם!

קרצה – יחד בונים את העתיד!

מה אומרים עלינו

בואו לבנות את העסק שלכם איתנו!

הדרך להצלחה מתחילה בצעד אחד קטן
אנחנו איתך לאורך כל הדרך

נגישות