מדריך להקמת חנות אינטרנטית למתחילים

הקדמה הטכנולוגית מאפשרת התפתחויות לא צפויות שיוצרות הזדמנויות עסקיות חדשות כמו: חנות אינטרנטית. ניהול חנות אינטרנטית היא הכרטיס כניסה שלכם לתחום הקמעוני.

ישנם לא מעט פרמטרים שיש לקחת בחשבון לפני הקמה של חנות אינטרנטית לעסק שלכם.  חשוב לבדוק – מה חשוב לדרוש מאיש המקצוע שבונה לכם את החנות האינטרנטית.

במהלך התקופה המודרנית אנשים רוכשים יותר באינטרנט ומאיימות על כל חנות שאין לה נוכחות בעולם הדיגיטלי. במאמר הזה תוכלו למצוא את כל הטיפים המנצחים בשביל תהיו מוכנים לקראת הקמת החנות האינטרנטית שלכם.

טיפ 1 – החלטה על תקציב לחנות האינטרנטית שלכם

קביעת התקציב להקמת האתר צריכה לכלול את כל התהליכים שיש לבצע. יש להבין כי צריך לתכן החל מהשלבים הראשונים כמו: עבודת תכנות, שייוק, יח”צ ועוד.

כדאי לקבל הצעת מחיר מכמה בעלי מקצוע ולערוך השוואות ביניהם. ההשוואות יכולות לתרום לבחירה מוצלחת של בעל מקצוע להקמת חנות אינטרנטית.

טיפ 2 - בניית קטלוג מוצרים והתוכן שהם מכילים

שלב חשוב מאוד הוא בניית המוצרים שלכם בחנות האינטרנט שלכם. תוכן החנות האינטרנטית צריך להיות איכותי, רלוונטי למוצרים ומניעים לפעולה את הגולשים המבקרים בחנות האינטרנטית.

תוכן טוב בעמודים: אודות, יצירת קשר, מאמרים לבלוג ותוכן למוצרים עצמם לרווחת הלקוחות. מידע זה ישדרג את חוויות הגלישה בחנות האינטרנטית.

טיפ 3 – מערכות המשדרגות כל חנות אינטרנטית

מערכת לניהול תוכן – CRM

CMS היא מערכת חכמה לניהול תוכן בחנות האינטרנטית שלכם. מדובר במערכת חשובה לפעילות השוטפת החנות האינטרנטית.

אתרים ללא מערכת זו לא יוכלו לבצע את עבודתם כראוי , וזה יכול להשפיע משמעותית על דירוג האתר בגוגל.  לכן, חשוב להשתמש במערכת זו תוך תהליך בניית החנות האינטרנטית.

מערכת CMS חשובה מאוד לתוכן איכותי, אבל שימו לב שאין לכם תוכן משוכפל מאתרים אחרים או בתוך האתר. זה יכול לגרום לירידה בדירוג בגוגל.

כמובן שעל מנת שהתוכן יהיה איכותי ומקצועי חייבים להשתמש בכותב תוכן קידום אורגני SEO שיודע את כל הכללים לכתיבה אורגנית.

מערכת CMR

מערכת CRM הינה חשובה בכל חנות אינטרנטית. זו מערכת העוזרת בניהול לקוחות, מעקב לאחר רכישות, שמירה על קשר עם לקוחות קיימים, ניהול לידים, תהליכי פרסום ועוד.

חנות אינטנרטית שיודעת לנהל נכון את מערכת היחסים שלה עם לקוחותיה יגרמו לעלייה באיכות השירות ובהכנסות גבוהות היכולות לשפר את מצבו הכלכלי של העסק.

טיפ 4 – שיווק ופרסום של החנות האינטרנטית

לאחר שאתר שלכם מוכן, מתחילים את שלב השיווק והפרסום. החנות שלכם עדיין חדשה בגוגל בפרע ובעולם האינטרנט.

כיום אפשר לפרסם את העסק שלכם במספר פלטפורמות כמו: קידום ממומן בפייסבוק, פרסום ממומן בגוגל, פרסום ממומן באינסטגרם, פרסומות, שיווק ברשתות החברתיות, קידום אורגני בגוגל ועוד.

פרסום בגוגל מתחלק לשני חלקים: קידום ממומן וקידום אורגני (SEO).

קידום ממומן על מנת ליצור פרסום בגוגל

קידום ממומן מאפשר פרסום בגוגל וקידום החנות שלכם במיקום. קמפיין טוב יכול להרים לכם משמעותית את המכירות בחנות האינטרנטית שלכם.
לא חסרים קמפיינרים שיוכל לעזור לכם בפרסום בגוגל ע”י קמפיינים מתאימים וחזקים בשביל לגרום לעליית מכירות אצלכם.

הקורונה אמנם יצרה משבר כלכלי לא קטן להרבה בעלי עסקים, אבל באותה ההזדמנות גרמה לעלייה במכירות דרך חנות אינטרנטית.

קידום אורגני (SEO) בשביל ליצור פרסום בגוגל

קידום אורגני הוא קידום המיועד לקדם אתרים או חנויות אינטרנטיות במנוע החיפוש של גוגל. פרסום בגוגל דרך קידום שונה לגמרי מקידום ממומן ולכל אחד יש את תורת החוקים שלו.

פרסום בגוגל ע”י קידום אורגני לוקח זמן עד שרואים תוצאות, אבל כשהן מגיעות הן קטלניות ומרימות את החנות האינטרנטית שלכם לעמוד הראשון בחיפושים בפרסום בגוגל, מגדילות את הכניסות של גולשים חדשים וגורמים לעליה במכירות שלכם.

 

מומלץ תמיד להיעזר בחברה לבניית אתרים שמתמחה גם בתחום קידום אתרים כך תוכלו להגיע לתוצאות טובות ומהירות.

מה אומרים עלינו

בואו לבנות את העסק שלכם איתנו!

הדרך להצלחה מתחילה בצעד אחד קטן
אנחנו איתך לאורך כל הדרך

נגישות